CHCETE ZNÁT TAJEMSTVÍ:
JAK NA OTÁZKY VE VÝUCE?
- K čemu jsou dobré?
- Jak fungují v mozku a při učení?
- Jak otázky ovlivňují správné klima a kulturu učení?

JEDINÝ WORKSHOP, KTERÝ SE VĚNUJE OTÁZKÁM VE VÝUCE
Jste učitel nebo lektor a otázky používáte denně?
Chcete zlepšit výuku, zaujmout žáky nebo zlepšit klima třídy a hledáte jak na to jednoduše a účinně
Využijte efektivní dotazování, které maximalizuje zapojení a učení se.
Co vám přinese, když budete vědět, jak dobře položit OTÁZKY ve správnou dobu?
♥ pomohou zaujmout žáky, abyste měli méně práce s motivováním a mohli učit,
♥ rozvíjet myšlenkové pochody studentů, takže nemají tolik času přemýšlet o nesmyslech,
♥ motivovat žáky, takže budete učit s radostí,
♥ otázky také stimulují učení a žáci zjistí proč se učí a budou více dávat pozor,
♥ podporují správné klima třídy a všichni se cítí při hodině příjemně,
♥ další se dozvíte na workshopu.

CO SE NA WORKSHOPU DOZVÍTE?
- 1Jak nastavit prostředí pro efektivní dotazování?Jak se vzájemně ovlivňují otázky a klima třídy? Jak otázky kategorizujeme? Jaký rámec se vám líbí? Co zkusit něco nového?
- 2Jaké používat otázky a kdy?Jaké jsou typy otázek a kdy je používat? Jaké jsou nejčastější chyby při pokládání otázek? Křižovatková otázka
- 3Jak podávat otázky?Jsou způsoby, jak maximalizovat účinek otázek. Účinek času, pohledu, pohybu, typy na práci se třídou.
- 4Jak reagovat na odpovědi?Zpětná vazba, jak na otázky reagujeme není jen o slovech. Je i o konkrétnosti, řeči těla, očním kontaktu, negativitě a pozitivitě. Liší se i podle typu odpovědi.
MYSLÍTE, ŽE MÁTE VROZENOU DOVEDNOST POKLÁDAT OTÁZKY? POJĎTE JI ZLEPŠIT A UŽÍVAT SI UČENÍ S RADOSTÍ.
Převezměte zpět kontrolu nad učením a atmosférou ve třídě.
Umocněte svůj dopad na další život žáků, jejich růst a úspěch v životě.
Udělejte něco pro sebe a pojďte učit s radostí!
↓ ZDE JE VÁŠ DALŠÍ KROK ↓

Potřebujete pomoc?
Napište mi na j.onderkova@gmail.com nebo volejte na +420 602 220 485.
Jsme tu pro vás, ráda vám pomohu.